Toshiba Satellite Pro Intel Core i7-8550U(BGA), DDR4 2400 8GB + None, M.2 512G S 890768241

Toshiba Satellite Pro Intel Core i7-8550U(BGA), DDR4 2400 8GB + None, M.2 512G S 890768241 Toshiba

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1039 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Jah

1

512 GB

M.2

512 GB

SSD

Jah

MMC,SD,SDHC,SDXC

Intel Dual Band Wireless-AC 8265

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

2x2

4.2

10,100,1000 Mbit/s

Jah

Jah

802.11a,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n),Wi-Fi 5 (802.11ac)

Jah

8,192 GB

DDR4-SDRAM

32,768 GB

2400 MHz

2x SO-DIMM

Microsoft Office

64-bit

Windows 10 Pro

Kokkukäiv

Must

Jah

Ei

Intel® UHD Graphics 620

Ei ole saadaval

Intel® UHD Graphics

2 MP

1920 x 1080 pikslit

Jah

Jah

DTS Studio Sound

2

2

Ei

Full HD

16:9

15.6

1920 x 1080

Jah

TFT-ekraan

2kg

2.406cm

25.8cm

37.9cm

DVD Super Multi DL

1

1

3

1

1

Jah

2,37 A

19 V

100 - 240 V

Jah

Jah

HDD, Kasutaja

Jah

4 GHz

1,8 GHz

Smart Cache

4

8

8 MB

8th gen Intel® Core™ i7

i7-8550U

8 h

Liitiumioon (Li-Ion)

4

Jah

102

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.