Z30-C-16J 13,3'' FHD ng i5-6200U 8GB 256GB SSD noODD BT Win10 Pro 999969174

Z30-C-16J 13,3'' FHD ng i5-6200U 8GB 256GB SSD noODD BT Win10 Pro 999969174

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1239 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

1.391cm

1.79cm

1.2kg

22.7cm

31.6cm

4.0 LE

Jah

Ei

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

1

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

4.2cm

SSE4.1,SSE4.2,AVX 2.0

SR2EY

1

Ei

14 nm

Jah

1.00

0.00

1.00

1.00

1.00

Jah

88193

Jah

Ei

Jah

Kensington

Jah

HDD, Supervisor, Kasutaja

DDR3L-SDRAM

8 GB

16 GB

1600 MHz

1 x 8 GB

2x SO-DIMM

64-bit

Windows 10 Pro

2 MP

1920 x 1080 pikslit

Jah

Full HD

16:9

Ei

13.3

1920 x 1080

Jah

TFT-ekraan

100 - 240 V

2,37 A

19 V

Jah

1

1

3

Jah

1

Jah

Ei

256 GB

SSD

Jah

1

256 GB

MMC,SD,SDHC,SDXC

Ei

2,3 GHz

2,8 GHz

2

4

4 GT/s

3 MB

Smart Cache

LGA 1356 (Socket B2)

14 nm

64-bit

Intel Core i5-6200 series

Skylake

QPI

D1

15 W

800 MHz

100 °C

12

3.0

1x4,4x1

Ei

6th gen Intel® Core™ i5

i5-6200U

Liitiumpolümeer (LiPo)

14 h

4

Kokkukäiv

Hall, Metallik

Jah

Ei

Intel® HD Graphics 520

Ei ole saadaval

300 MHz

1000 MHz

1,74 GB

3

4.4

1916

Jah

Puuteplaat + kerimistsoon

Jah

Jah

87

Ei

Jah

DTS Studio Sound

2

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.