7" tahvelarvuti Prestigio MultiPad Wize 3157 3G, must + kingituseks 4400mAh akupank Canyon 903801360

7" tahvelarvuti Prestigio MultiPad Wize 3157 3G, must + kingituseks 4400mAh akupank Canyon 903801360

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
69,95 €
89,95 €
Säästad 20,00 €
-22%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Prestigio MultiPad Wize 3157 3G on kompaktne 7-tolline tahvelarvuti, mis pakub suurt võimekust soodsa hinna eest. 7-tolline terav 1024×600 pikslise lahutusvõimega ekraan kuvab kogu vajaliku info selgelt, suure värvisügavusega. Niimoodi on veebi sirvimine, piltide või filmide vaatamine ning videokõnede tegemine lausa lust. Vabalt saad kuula selle tahvelarvutiga ka muusikat - kas klappidega või ilma.

3G mobiilne internet
Prestigio MultiPad Wize 3157 toob ülikiire interneti sinu kätte. Tänu 3G mobiilsele internetile on selle seadmega veebi sirvimine alati ülimugav - seda nii kodus, liikvel olles või metsas linnamüra eest paos olles.

Piisavalt ruumi kõige jaoks
16 GB sisemälu on enamus kasutajate tahvelarvuti jaoks täiesti piisav. Tunned siiski, et sellest jääb väheseks? Tahvelarvutil on pesa microSDHC mälukaardi jaoks ning kasutades mõnd pilveteenust, saad andmete talletamiseks pea piiramatult ruumi laiendada.

Kingituseks 4400mAh akupank Canyon

Spetsifikatsioonid

1 GB

Android 7.0

1.3 GHz

IPS LCD

1 × microUSB 2.0

Mahutundlik puuteekraan

2800 mAh

Liitium-ioon aku

4

HS

Jah

Jah

must

GSM-850

3G

0.3 MP

Jah

7.0 ”

16 GB

plastik

microSD (kuni 32 GB)

1280 x 720

2 MP

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.