Asus ZenPad 3S 10 Z500KL 9.7 ", Sla 999973923

Asus ZenPad 3S 10 Z500KL 9.7 ", Sla 999973923

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
369 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS ZenPad Z500KL-1A016A. Ekraani diagonaal: 24,6 cm (9.7"), Ekraani resolutsioon: 2048 x 1536 pikslit, Ekraani tehnoloogia: IPS. Sisemine mälumaht: 32 GB. Protsessori sagedus: 1,8 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: MSM8956. Sisemälu: 4 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 8 MP, Esikaamera resolutsioon (numbriline): 5 MP. 3G. Integreeritud kaardilugeja. Kaal: 490 g. Installitud operatsioonisüsteem: Android 6.0. Toote värv: Hall

Spetsifikatsioonid

0.49kg

0.675cm

24.23cm

16.42cm

Jah

Mitmikpuude

IPS

9.7

2048 x 1536

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

4.1+EDR

UMTS

TD-LTE

850,900,2100 MHz

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Ei

Ei

Jah

1

Android 6.0

Android

16 h

Liitiumpolümeer (LiPo)

30 Wh

7800 mAh

Adreno 510

Ei

32 GB

Jah

MicroSD (TransFlash)

eMMC

128 GB

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1,8 GHz

6

Qualcomm Snapdragon

MSM8956

4 GB

LPDDR3-SDRAM

Täissuuruses tahvelarvuti

Tahvel

Hall

8 MP

Jah

Jah

1080p

5 MP

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.