Denver TAQ-90063K 9/16GB/1GB/WI-FI/ANDROID6/BLUE PINK 890247364

Denver TAQ-90063K 9/16GB/1GB/WI-FI/ANDROID6/BLUE PINK 890247364

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
79,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ekraan
Ekraani diagonaal: 22,9 cm (9")
Ekraani resolutsioon: 800 x 480 pikslit
Puutetundlik ekraan: Jah
Puutetehnoloogia: Mitmikpuude
Puutetundliku ekraani tüüp: Mahtuvustajur
Kuvasuhe: 16:9
Protsessor
Protsessori sagedus: 1,2 GHz
Protsessorituumad: 4
Mälu
Sisemälu tüüp: DDR3-SDRAM
Sisemälu: 1 GB
Salvesti
Sisemine mälumaht: 16 GB
Integreeritud kaardilugeja: Jah
Ühilduvad mälukaardid: MicroSD (TransFlash)
Salvestusseade: Välk
Kaamera
Tagakaamera: Ei
Esikaamera: Jah
Esikaamera resolutsioon (numbriline): 0,3 MP
Võrgustumine
Wi-Fi standard: IEEE 802.11n
WiFi-standardid: IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n
4G: Ei
Pesad & liidesed
Kõrvaklapi väljund: Jah
Micro-USB 2.0 portide arv: 1
Kõrvaklappide ühenduvus: 3,5 mm
Disain
Toote värv: Must, Sinine, Roosa
Kujutegur: Tahvel
Seadme tüüp: Täissuuruses tahvelarvuti
Toimimine
Google'i rakendused: Google Play
Kiirendusmõõtur: Jah
Güroskoop: Jah
Tarkvara
Platvorm: Android
Installitud operatsioonisüsteem: Android 6.0
Aku
Aku mahutavus: 3500 mAh
Akutehnoloogia: Liitium
Kaal ja mõõtmed
Laius: 142 mm
Sügavus: 238 mm
Kõrgus: 12 mm
Kaal: 1,1 kg
Pakendi laius: 177 mm
Pakendi kõrgus: 50 mm
Pakendi sügavus: 282 mm
Pakendi sisu
AC-adapter kaasa arvatud: Jah
Logistika andmed
Kogus erineva sisuga konteineri kohta (6 m/20 jalga): 9072 tk
Kogus erineva sisuga konteineri kohta (12m/40 jalga, HC): 22032 tk
Kogus peamise kasti kohta: 6 tk

Spetsifikatsioonid

0.31 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.