Lenovo 10 tahvelarvuti Intel® Celeron® N4100 128 GB 3G 4G Must 890440644

Lenovo 10 tahvelarvuti Intel® Celeron® N4100 128 GB 3G 4G Must 890440644 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
829 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo 10. Ekraani diagonaal: 25,6 cm (10.1"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1200 pikslit, Ekraani tehnoloogia: IPS. Sisemine mälumaht: 128 GB. Protsessori sagedus: 1,10 GHz, Protsessori perekond: Intel® Celeron®, Protsessori mudel: N4100. Sisemälu: 8 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 5 MP, Esikaamera resolutsioon (numbriline): 2 MP. 3G. Integreeritud kaardilugeja. Kaal: 672 g. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

IPS

Jah

Mitmikpuude

16:10

300 cd/m²

10.1

1920 x 1200

Jah

Mahtuvustajur

BGA 1090

Jah

128 GB

eMMC

Jah

MicroSD (TransFlash)

Ei

1

Jah

1

1

Ei

Jah

0.672kg

17.8cm

1.06cm

26.1cm

Jah

Jah

1,10 GHz

2,40 GHz

4

4

4 MB

14 nm

64-bit

Gemini Lake

4,8 W

6 W

105 °C

Jah

1x2,1x2+2x1,1x4,2x1,4x1

12

25 x 24 mm

128983

Jah

Jah

Intel® Celeron®

N4100

64-bit

Windows 10 Pro

Windows

Jah

Täissuuruses tahvelarvuti

Vahetatav (lahtivõetav)

Must

Jah

IEEE 802.11ac

4.1

Jah

LTE

Jah

Jah

Jah

Ei

IEEE 802.11ac

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

45 W

Jah

Jah

8 GB

LPDDR4-SDRAM

2133 MHz

8 GB

Liitiumpolümeer (LiPo)

39 Wh

9,9 h

Intel

UHD Graphics 600

Jah

2 MP

Jah

5 MP

LED

Jah

Jah

Jah

2

1 W

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.