Lenovo IdeaTab 7 Essential-7304X 7 &quot 890586472

Lenovo IdeaTab 7 Essential-7304X 7 &quot 890586472 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo TAB 7 Essential. Ekraani diagonaal: 17,8 cm (7"), Ekraani resolutsioon: 1024 x 600 pikslit, Ekraani tehnoloogia: IPS. Sisemine mälumaht: 16 GB. Protsessori sagedus: 1,1 GHz, Protsessori perekond: Mediatek, Protsessori mudel: MT8735D. Sisemälu: 2 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 2 MP, Esikaamera resolutsioon (numbriline): 2 MP. 4G. Integreeritud kaardilugeja. Kaal: 254 g. Installitud operatsioonisüsteem: Android 7.0. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Jah

Mitmikpuude

IPS

300 cd/m²

16:9

16,78 miljonit värvi

7

1024 x 600

Jah

Mahtuvustajur

16 GB

Jah

MicroSD (TransFlash)

eMCP

128 GB

0.254kg

0.881cm

10.2cm

19.48cm

Jah

Jah

Liitiumioon (Li-Ion)

20 h

480 h

10 h

10 h

3450 mAh

1

ARM

Mali T720 MP1

2 MP

2 MP

Jah

Jah

Jah

Jah

1

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

Google Calendar

Ei

1

3,5 mm

Jah

5 V

1 A

Ei

Jah

Wi-Fi 4 (802.11n)

4.1

Jah

LTE

NanoSIM

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

1,1 GHz

4

ARM Cortex-A53

64-bit

Mediatek

MT8735D

2 GB

LPDDR3-SDRAM

2 GB

Android 7.0

Android

Jah

Minitahvel

Tahvel

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.