LENOVO MIIX 320-10ICR x5-Z8350 890464945

LENOVO MIIX 320-10ICR x5-Z8350 890464945

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
449 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo Miix 320. Toote tüüp: Hübriid (kaks ühes), Kujutegur: Vahetatav (lahtivõetav). Protsessori perekond: Intel® Atom™, Protsessori mudel: x5-Z8350, Protsessori sagedus: 1,44 GHz. Ekraani diagonaal: 25,6 cm (10.1"), Ekraani resolutsioon: 1280 x 800 pikslit, Puutetundlik ekraan. Sisemälu: 4 GB, Sisemälu tüüp: DDR3-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 64 GB, Salvestusseade: eMMC. Integreeritud graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

HD

Jah

10.1

1280 x 800

Jah

IPS

Jah

Jah

4.1

Jah

IEEE 802.11ac

Polümeer

33 Wh

10 h

2

1,44 GHz

1,92 GHz

4

2 MB

14 nm

64-bit

Cherry Trail

Smart Cache

Intel Atom x5 series

1

BGA 592

2.0

2 W

1x1

90 °C

4

Intel® Atom™

x5-Z8350

4 GB

DDR3-SDRAM

1600 MHz

Windows 10 Pro

Jah

Ei

2

Jah

1 W

20 W

1

1

0.55kg

24.9cm

17.8cm

0.9cm

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

17 x 17 mm

Ei

Jah

93361

SR2KT

64 GB

eMMC

Jah

MicroSD (TransFlash)

Ei

Vahetatav (lahtivõetav)

Hõbe

500 MHz

12

Jah

Ei

Intel® HD Graphics 400

Ei ole saadaval

200 MHz

500 MHz

2 GB

2

2 MP

5 MP

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.