Navitel T757 LTE 16GB 890807472

Navitel T757 LTE 16GB 890807472

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Navitel T757 LTE. Toetatud keeled: Inglise keel, Poola, Aadressisisestus: Tänav. Antenn: Sisemodem. Kaardiulatus: Albaania, Andorra, Horvaatia, Taani, Ühendkuningriik, Kaardisalvestus: Põhimälu, Kaardivaate valikud: 2D/3D. Ekraani diagonaal: 17,8 cm (7"), Ekraani resolutsioon: 1280 x 800 pikslit, Ekraan: LCD. Varunduse meedia tüüp: HDD, Mälukaart, Ühilduvad mälukaardid: MicroSD (TransFlash), Sisemine mälumaht: 16 GB

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

1300 MHz

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

24 h

Jah

Jah

Jah

Android

MTK8735W

Sisemodem

Jah

Käed-vabad süsteem

Jah

HDD, Mälukaart

MicroSD (TransFlash)

16 GB

2048 MB

128 GB

Jah

Jah

Puuteekraan

Jah

Jah

Jah

Jah

Käeshoitav/kinnitatud

Must

Jah

Jah

Jah

2,5 cd/m²

Horisontaalne/vertikaalne

Mitmikpuude

LCD

7

1280 x 800

Inglise keel, Poola

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Tänav

Jah

Jah

Jah

Jah

DC (alalisvool)

2500 mAh

Sisseehitatud

Jah

Albaania, Andorra, Horvaatia, Taani, Ühendkuningriik

Jah

Põhimälu

Jah

2D/3D

47

3,5 mm

1

USB

Jah

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.