10.1" tahvelarvuti Prestigio Wize PMT3171 3G, must 890455777

10.1" tahvelarvuti Prestigio Wize PMT3171 3G, must 890455777

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Põhiinfo

- 10,1" 1280×800 IPS ekraan
- Android 7.0 Nougat operatsioonisüsteem
- Neljatuumaline 1,3 GHz protsessor
- 16 GB sisemälu 1GB vahemälu
- Integreeritud 3G modem

Selge ekraan
Tahvelarvuti üks pea kõige olulisemaid osasid on loomulikult ekraan. Wize 3171 on varustatud lausa 10,1-tollise HD IPS ekraaniga, millel on mahutatud 1280 × 800 pildipunkti. See tagab terava pildi, meeldiva kasutuskogemuse filme vaadates, mängides või veebi sirvides.

3G mobiilne internet
Prestigio MultiPad Wize 3171 toob ülikiire interneti sinu kätte. Tänu 3G mobiilsele internetile on selle seadmega veebi sirvimine alati ülimugav - seda nii kodus, liikvel olles või metsas linnamüra eest paos olles.

Android operatsioonisüsteemiga
Android 7.0 Nougat operatsioonisüsteem pakub esmaklassilist kasutuskogemust. Naudi sujuvat kasutajaliidest, kiiret toimetamist ning loomulikult uusimaid Google rakendusi.

Piisavalt ruumi kõige jaoks
16 GB sisemälu on enamus kasutajate tahvelarvuti jaoks täiesti piisav. Tunned siiski, et sellest jääb väheseks? Tahvelarvutil on pesa microSDHC mälukaardi jaoks ning kasutades mõnd pilveteenust, saad andmete talletamiseks pea piiramatult ruumi laiendada.

Spetsifikatsioonid

must

10.1

Google Play

3G

0,3-megapiksline

Jah

Android

10.1 ”

IPS LCD

16 GB

Front : 0.3 Mpixel, Back : 2 Mpixel

Capacitive Multi-touch Screen

1 x 3.5 mm jack

Läikiv

Jah

Jah

12

1 GB

Android

IPS LCD

1 x Micro USB

PC Tablet

800x1280

Jah

5000 mAh

Lithium Polymer

1.30 GHz

4

microSDHC (kuni 32 GB)

Jah

2-megapiksline

Bluetooth

Jah

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.