Prestigio Grace V7 LTE, must 890796685

Prestigio Grace V7 LTE, must 890796685

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €
Kingiidee



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Veatu ekraan
Grace V7 selge ja kontrastne 6-tolline ekraan on ideaalne igapäevaste toimingute tegemiseks ning piltide ja videote vaatamiseks.

Android 8.1 Oreo operatsioonisüsteem
Android 8.1 Oreo operatsioonisüsteem pakub esmaklassilist kasutuskogemust. Naudi sujuvat kasutajaliidest, kiiret toimetamist ning loomulikult uusimaid Google rakendusi. Uus Android operatsioonisüsteem pakub ka paremat aku eluiga.

Ülikiire 4G mobiilne internet
Prestigio Grace V7 nutitelefoni kiire 4G LTE ühendus pakub lõputuid võimalusi – lae alla suuri faile vaid sekunditega, tee sotsiaalmeedias otseülekandeid või mängi online mänge ilma kiiruse pärast muretsemata.

Sõrmejäljelugeja
Unusta ära need tüütud paroolid, mis koguaeg ära ununevad või sassi lähevad. Kasuta hoopis kõige kindlamat varianti telefoni lukustamiseks - sinu sõrmejälge. Niimoodi saad osta Google Play keskkonnast sisu ning ei pea sisestama ühtegi parooli - nii lihtne see ongi.

Piisavalt ruumi kõige jaoks
16 GB sisemälu on enamiku kasutajate nutitelefoni jaoks täiesti piisav. Tunned siiski, et sellest jääb väheseks? Nutitelefonil on ka pesa microSDXC mälukaardi jaoks.

Püüa hetked pildile
13-megapiksline kaamera koos autofookuse ja välguga tagab selged ja kaunid pildid igas valguses. 5-megapikslise esikaameraga on mugav koos sõpradega ka iseennast pildile püüda ning neid sotsiaalmeedias jagada.

Kahe SIM kaardi tugi
Oled sa reisil ning soovid teha soodsalt kõnesid. Vajad kaht telefoninumbrit töö pärast? Soovid teha teatud võrkudesse tasuta kõnesid? Mis iganes see põhjus ka ei ole - lahendus on lihtne. See on kahe SIM kaardiga nutitelefon, mis võimaldab kaht erinevat numbrit paralleelselt kasutada ühes seadmes. Niimoodi hoiad kõnekulud kontrolli all või säästad end lisaseadme kaasas kandmisest või lausa mõlemat korraga.

Spetsifikatsioonid

must

8

Google Play

5-megapiksline

Android

6.0 ”

IPS LCD

16 GB

Front : 0.3 Mpixel, Back : 2 Mpixel

Capacitive Multi-touch Screen

3000 mAh

Lithium Ion

1 x 3.5 mm mini jack

Jah

Jah

13-megapiksline

Kingiidee

3 GB

Näotuvastus

Android 8.1 Oreo

267 ppi

IPS

1 × microUSB 2.0

PC Tablet

1280x800

Jah

1300 MHz

4

microSD

Jah

Bluetooth 4.0

Jah

12 month(s)

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.