Samsung Galaxy Tab A SM-T280 Must tahvelarvuti 999853527

Samsung Galaxy Tab A SM-T280 Must tahvelarvuti 999853527

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
110 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung Galaxy Tab A SM-T280. Ekraani diagonaal: 17,8 cm (7"), Ekraani resolutsioon: 1280 x 800 pikslit, Ekraani tehnoloogia: TFT-ekraan. Protsessori sagedus: 1,3 GHz. Sisemälu: 1,5 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 5 MP, Tagakaamera, Esikaamera resolutsioon (numbriline): 2 MP, Esikaamera. Wi-Fi standard: IEEE 802.11n. Integreeritud kaardilugeja. Kaal: 283 g. Installitud operatsioonisüsteem: Android 5.1. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Märkmed

Jah

9 h

100 h

11 h

4000 mAh

Jah

Jah

Jah

Ei

1,3 GHz

4

Minitahvel

Tahvel

Must

1280 x 720 pikslit

Jah

5 MP

Ei

720p

30 fps

2 MP

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Mitmikpuude

TFT-ekraan

16,78 miljonit värvi

Jah

7

1280 x 800

Jah

0.283kg

18.69cm

0.87cm

10.88cm

1

Ei

3,5 mm

Jah

Jah

3G2,3GP,ASF,AVI,FLV,M4V,MKV,MP4,WEBM,WMV

3GA, AAC, AMR, AWB, FLAC, IMY, M4A, Keskmine, MIDI, MP3, MXMF, OGG, OTA, RTTTL, RTX, WAV, WMA, XMF

IEEE 802.11n

Jah

Jah

Ei

4.0

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

MicroSD (TransFlash)

200 GB

Jah

1,5 GB

Android 5.1

Android

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.