Tahvelarvuti SAMSUNG GALAXY TAB E (9.6, Wi-Fi), valge 999814052

Tahvelarvuti SAMSUNG GALAXY TAB E (9.6, Wi-Fi), valge 999814052

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €
179€
Säästad 30€
-17%
Öömüük



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

• Stiilne ja egonoomiline disain • Lastesõbralikud funktsioonid • Vapustav kaamera • Usaldusväärne teejuht • Kauakestev aku

9,6"" HD; 4-tuumaline protsessor; 1,5 GB RAM; 8 GB sisemälu

Spetsifikatsioonid

3,5 mm

Jah

Jah

1

Ei

Jah

0.49kg

24.19cm

0.85cm

14.95cm

8 GB

MicroSD (TransFlash),MicroSDHC,MicroSDXC

128 GB

Välk

Jah

Jah

1,3 GHz

4

7 h

95 h

8 h

5000 mAh

5 MP

2 MP

Jah

Automaatne

1280 x 720 pikslit

Jah

720p

30 fps

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Öömüük

TFT-ekraan

Jah

16,78 miljonit värvi

Mitmikpuude

9.6

1280 x 800

Jah

Mahtuvustajur

Jah

Jah

Jah

Google Maps,Google Play,YouTube

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Sündmuste meeldetuletus, Märkmed, Tööde nimekiri

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

IEEE 802.11n

Jah

Ei

Jah

4.0

Ei

Ei

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

3GP,MKV,MP4,WEBM

3GA,AAC,AMR,AWB,FLAC,IMY,MIDI,MP3,MP4,MXMF,OGA,OGG,OTA,RTX,WAV,XMF

1,5 GB

Android

Android

Täissuuruses tahvelarvuti

Tahvel

Valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.