Samsung Galaxy Tab S4 SM-T830N Qualcomm Snapdragon 835 64 GB Hall 890811900

Samsung Galaxy Tab S4 SM-T830N Qualcomm Snapdragon 835 64 GB Hall 890811900 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
491 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung Galaxy Tab S4 SM-T830N. Ekraani diagonaal: 26,7 cm (10.5"), Ekraani resolutsioon: 2560 x 1600 pikslit, Ekraani tehnoloogia: Super AMOLED. Sisemine mälumaht: 64 GB. Protsessori sagedus: 2,35 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 835. Sisemälu: 4 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 13 MP, Esikaamera resolutsioon (numbriline): 8 MP. Wi-Fi standard: Wi-Fi 5 (802.11ac). Integreeritud kaardilugeja. Kaal: 482 g. Installitud operatsioonisüsteem: Android 8.1. Toote värv: Hall

Spetsifikatsioonid

Ei

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

5.0

Jah

Ei

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

1

Jah

Jah

2,35 GHz

4

10 nm

Jah

1,9 GHz

4

Qualcomm Snapdragon

835

4 GB

Google Assistant

Android 8.1

Android

0,34 W/kg

Täissuuruses tahvelarvuti

Tahvel

Hall

13 MP

1,9

Jah

Jah

Jah

3840 x 2160 pikslit

720p,1080p,2160p

8 MP

1,9

Jah

LED

Jah

Jah

Jah

Mitmikpuude

Super AMOLED

287 punkti tolli kohta

16:10

16,78 miljonit värvi

10.5

2560 x 1600

Jah

Mahtuvustajur

64 GB

Jah

MicroSD (TransFlash)

Välk

400 GB

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Jah

Gmail,Google Calendar,Google Chrome,Google Play

Jah

Jah

Jah

0.482kg

24.93cm

0.71cm

16.43cm

16 h

7300 mAh

Adreno

Jah

Jah

4

Dolby Atmos

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.