Apple iPad 32GB 3G 4G Hõbe tahvelarvuti 890370412

Apple iPad 32GB 3G 4G Hõbe tahvelarvuti 890370412

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
489 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Jah

Mitmikpuude

IPS

264 punkti tolli kohta

9.7

2048 x 1536

Jah

32 GB

Ei

Ei ole toetatud

Välk

Jah

Jah

Jah

10 h

Liitiumpolümeer (LiPo)

9 h

32,4 Wh

0 - 35 °C

-20 - 45 °C

5 - 95 protsenti

0 - 3000 m

Jah

Jah

Apple Siri

Safari\niTunes Store\nApp Store\niBooks\nTV\nPhoto Booth

iOS 11

iOS

8 MP

Jah

2,4

Jah

1920 x 1080 pikslit

720p,1080p

120 fps

1,2 MP

Jah

Jah

2,2

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

4.2

EDGE,GSM

DC-HSDPA,EVDO,HSPA,HSPA+,UMTS

LTE

Jah

NanoSIM

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

GIF,JPG,TIFF

H.264,M-JPEG,MPEG4

DOC, DOCX, HTM, HTML, ICS, Võti, PDF, PPT, PPTX, RTF, TXT, VCF, XLX, XPS

Lukk

MP3 VBR,AAC,AAX,AAX+,AC3,AIFF,EAC3,HE-AAC,M4A,MP3,WAV

AVI,M4V,MOV,MP4

0.478kg

24cm

0.75cm

16.95cm

Jah

Valgustus

4

Jah

M10

Apple

A10

Täissuuruses tahvelarvuti

Jah

Tahvel

Hõbe

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.