Samsung Galaxy Tab A (2016) SM-T580N tahvelarvuti Samsung Exynos 7870 32 GB Must 890443140

Samsung Galaxy Tab A (2016) SM-T580N tahvelarvuti Samsung Exynos 7870 32 GB Must 890443140

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
184 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung Galaxy Tab A (2016) SM-T580N. Ekraani diagonaal: 25,6 cm (10.1"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1200 pikslit, Ekraani tehnoloogia: PLS. Sisemine mälumaht: 32 GB. Protsessori sagedus: 1,6 GHz, Protsessori perekond: Samsung Exynos, Protsessori mudel: 7870. Sisemälu: 2 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 8 MP, Esikaamera resolutsioon (numbriline): 2 MP. Wi-Fi standard: IEEE 802.11ac. Integreeritud kaardilugeja. Kaal: 525 g. Installitud operatsioonisüsteem: Android 6.0. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

1

3,5 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Stardiloenduse taimer, Märkmed, Stopper

Google Maps, Google Play, Google Talk

Jah

Jah

3G2,3GP,ASF,AVI,FLV,M4V,MKV,MP4,WEBM

3GA, AAC, AMR, AWB, FLAC, IMY, M4A, Keskmine, MIDI, MP3, MXMF, OGG, OTA, RTTTL, RTX, WAV, WMA, XMF

1,6 GHz

8

Samsung Exynos

7870

2 GB

LPDDR2-SDRAM

1866 MHz

Android 6.0

Android

8 MP

Jah

2 MP

3264 x 2448 pikslit

Jah

Jah

1920 x 1080 pikslit

4 x

Jah

Jah

0.525kg

25.42cm

0.82cm

15.36cm

32 GB

MicroSD (TransFlash), MicroSDHC, MicroSDXC

Välk

Jah

200 GB

Ei

Jah

4.2

IEEE 802.11ac

Jah

Ei

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Mitmikpuude

PLS

16,78 miljonit värvi

Jah

10.1

1920 x 1200

Jah

Mahtuvustajur

13 h

187 h

13 h

7300 mAh

Täissuuruses tahvelarvuti

Tahvel

Must

Jah

Jah

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.