Samsung Galaxy Tab S2 SM-T819N tahvelarvuti Qualcomm Snapdragon MSM8976 32 GB 3G 4G Valge 890505143

Samsung Galaxy Tab S2 SM-T819N tahvelarvuti Qualcomm Snapdragon MSM8976 32 GB 3G 4G Valge 890505143

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
345 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Samsung Galaxy Tab S2 SM-T819N. Ekraani diagonaal: 24,6 cm (9.68"), Ekraani resolutsioon: 2048 x 1536 pikslit, Ekraani tehnoloogia: Super AMOLED. Sisemine mälumaht: 32 GB. Protsessori sagedus: 1,8 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: MSM8976. Sisemälu: 3 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 8 MP, Esikaamera resolutsioon (numbriline): 2,1 MP. 3G. Integreeritud kaardilugeja. Kaal: 386 g. Installitud operatsioonisüsteem: Android. Toote värv: Valge

Spetsifikatsioonid

Jah

16,78 miljonit värvi

Super AMOLED

4:3

Mitmikpuude

9.68

2048 x 1536

Jah

Mahtuvustajur

Jah

300 Mbit/s

EDGE, GPRS, GSM

HSPA+,HSUPA,UMTS

LTE

Jah

4.1

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1900,2100 MHz

700,800,850,900,1800,1900,2100,2600 MHz

Jah

Ei

IEEE 802.11ac

Jah

Ei

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

1

Jah

3,5 mm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Micro-USB

Jah

Jah

3GA, AAC, AMR, AWB, FLAC, IMY, M4A, Keskmine, MIDI, MP3, MXMF, OGA, OGG, OTA, RTTTL, RTX, WAV, WMA, XMF

3G2,3GP,ASF,FLV,M4V,MKV,MP4,WEBM,WMV

Jah

28 h

8 h

8 h

8 h

103 h

12 h

5870 mAh

Täissuuruses tahvelarvuti

Tahvel

Valge

32 GB

MicroSD (TransFlash), MicroSDHC, MicroSDXC

128 GB

Välk

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender, Märkmed, Tööde nimekiri

Jah

Jah

Jah

Jah

Gmail, Google Maps, Google Play, Google Talk, Google+

Jah

Jah

0.386kg

23.73cm

0.56cm

16.9cm

1,8 GHz

4

Jah

1,4 GHz

4

Qualcomm Snapdragon

MSM8976

LPDDR3-SDRAM

667 MHz

3 GB

6.0

64-bit

Android

Android

Jah

8 MP

2,1 MP

Jah

1080p,2160p

Jah

3264 x 2448 pikslit

2560 x 1440 pikslit

30 fps

4 x

Jah

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.