Tahvelarvuti Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2018), SM-T580NZKESEB 890265711

Tahvelarvuti Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2018), SM-T580NZKESEB 890265711

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
239 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Hellita oma silmi hämmastava, elutruu eraldusvõimega kujutisega. Selle 10,1-tolline ekraan tagab erakordse selguse, et muuta filmivaatamine ja mängimine kaasahaaravaks elamuseks.

Spetsifikatsioonid

must

2 GB

2GB

microSD

SM-T580

802.11a/b/g/n/ac

Android 7.0 Nougat

1.6

PLS TFT

1 × microUSB 2.0

www.samsung.com/lv/consumhttp://www.samsung.com/lv/consumer/mobile-devices/tablets/galaxy-tab-a/SM-T580NZKASEBer/mobile-devices/tablets/galaxy-tab-a/SM-T585NZKASEB

1

7300

Liitium-ioon aku

1600 MHz

8

ARM Cortex-A53

Octa core

Octa-Core

32 GB

microSD

Jah

Jah

Jah

1920 x 1200

läikiv

Android 6.0

2

0.525 kg

27.0 cm

25.42 cm

0.82 cm

15.53 cm

Jah

13

Cortex-A53

10.1

Google Play

2-megapiksline

8

Android

10.1 ”

32 GB

8MP

Galaxy

mahutundlik

1

1

Mali-T830 MP2

Single

Jah

8

Bluetooth 4.2

A-GPS, GLONASS, GPS, Beidou

akseleromeeter, valgussensor

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.