Tahvelarvuti Samsung Galaxy Tab A 10.1 / LTE, SM-T585NZKASEB 890259039

Tahvelarvuti Samsung Galaxy Tab A 10.1 / LTE, SM-T585NZKASEB 890259039

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
339 €
Eripakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Võimas meelelahutusseade
Samsung Galaxy Tab 10.1 A (2016) on suunatud kasutajatele, kes otsivad ideaalselt hinna-kvaliteedi suhet ning kes soovivad seadet mida perega jagada. Võimas protsessor, 2GB RAMi ja 1920 x 1200 resolutsiooniga ekraan loovad ülimalt nauditavad tingimused filmide või videode vaatamiseks. 8.2mm-paksune ning 525g kaaluv seade erinevate rakenduste jaoks teevad Tab A 10.1 tahvelarvutist võrdväärse meelelahutuseadme kodus olevatele suurematele meelelahutuskeskustele. Tahvel kasutab Androidi uusimat versiooni Marshmallow. Kiire netis surfamise tagab LTE ühendus.

Võimekas kaamera ja pere-sõbralik kasutusvõimalus
8-megapiksliline põhikaamera (ava: F1.9) koos kiire ja võimeka autofookuse ning LED lambiga aitavad mugavalt jäädvustada meeldejäävaid hetki. Videokõnede jaoks on olemas 2-megapiksliline esikaamera. Samsung Galaxy Tab A 10.1 on ideaalne kasutamaks pereringis. Mitme kasutaja režiim lubab luua kuni 8 individuaalset kasutaja profiili. kasutades Child Mode 4.0-i ilmuvad ekraanile eredamad värvid ja lustakad ikoonid nooremate pereliikmete jaoks.

Spetsifikatsioonid

must

0.525 kg

26.7 cm

25.42 cm

0.82 cm

15.53 cm

Jah

Jah

Jah

2 GB

2GB

microSD

SM-T585

802.11a/b/g/n/ac

Android 6.0

1.6

www.samsung.com/lv/consumer/mobile-devices/tablets/galaxy-tab-a/SM-T585NZKASEB

13

Cortex-A53

10.1

1

16 GB

MicroSD

1920 x 1200

läikiv

Mali-T830 MP2

8

10.1

Jah

Exynos 7870

4G

2 Mpix

10.1 ”

16 GB

8MP

Galaxy

mahutundlik

7300

8-core

Samsung Exynos 7870 (8 x 1.60 GHz)

Octa core

Octa-Core

1

1

Android 6.0

Single

Jah

Jah

4G

Bluetooth 4.2

A-GPS, GLONASS, GPS, Beidou, Google Maps

Yes

akseleromeeter, valgussensor

2

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.