Tahvelarvuti Samsung Tab A 10,5" LTE, SM-T595NZKASEB, must 890625565

Tahvelarvuti Samsung Tab A 10,5" LTE, SM-T595NZKASEB, must 890625565 Samsung

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
309 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Naudi lemmik videokanaleid Full HD resolutsiooniga veelgi suuremal ja teravat pilti edastaval ekraanil.

10,5- tollise ekraaniga Galaxy Tab A tahvelarvuti laiahaardeline ekraanikuva on saavutatud raami minimaalseks kahandamisega ning ülemise logo ja avaekraani nupu kaotamise abil. Täiuslikud ekraanielamused koos AKG asjatundjate häälestatud Quad kõlaritega meelepärase meelelahutuse nautimisel, igapäevasteks veebikülastusteks või noorematele pereliikmetele ajaviidet pakkudes. Eraldi laste režiim - palju huvitavaid rakendusi ja mänge, mis on juba seadmesse integreeritud. Lisaks lihtsasti seadistatav sisu- ja ajalise piirangu süsteem. 32 GB mälumaht ja lisavõimalus seda mälukaardi abil laiendada võimaldab piisavalt ruumi mängude, lemmikmuusika kui ka videote talletamiseks. Tahvelarvuti töötab uusimal Android operatsioonisüsteemil.

Täiustatud 16:10 kuvasuhtega ekraan tagab sulle su lemmiksisu vaatamisel senisest täiuslikuma elamuse.
Dolby Atmos lisab liikuva heli tehnoloogia, mis võimaldab kolmemõõtmelist ümbritsevat heli koos ülemise lisamõõtmega, mis paneb ekraani tõeliselt elama.

Spetsifikatsioonid

0.5 kg

26.0 cm

0.8 cm

16.1 cm

15

Eesti, Vene, Inglise jt.

Snapdragon 450

10.5

5 MP

10.5 ”

mahutundlik

1

32 GB

Jah

2

must

3 GB

Android 8.1

1.8

USB tüüp-C

Octa-Core

1920 x 1200

läikiv

Nano SIM

8 MP

Jah

Bluetooth 4.2

GPS

Jah

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.