Tahvelarvuti Tab 3-710 7'', Lenovo / WiFi, 3G, ZA0S0043SE 999844908

Tahvelarvuti Tab 3-710 7'', Lenovo / WiFi, 3G, ZA0S0043SE 999844908

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
109 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Puhas nauding
Tööta, mängi või kasuta muul otstarbel. Kaunis 7-tolline IPS ekraan võimaldab vaadatavat sisu jagada kõigi ümbritsevate sõpradega. Tänu kõrge läbipaistvusega ekraanile, on iga kuvatav kaader ja pilt selgem, teravam ning elutruum. Dolby Audio helisüsteem pakub loomulikku ning valjemat heli ilma moonutusteta nii sissehitatud stereokõlaritest kui ühendatavatest kõrvaklappidest.

Võimsus käeulatuses
Ühendades Android 5.1 operatsioonisüsteemi MediaTek 1,3 GHz neljatuumalise protsessoriga, on tulemuseks Lenovo Tab 3, mis teeb videote vaatamise ja mängude mängimise ülimalt nauditavaks ja kiireks. Ligipääs oma lemmikrakendustele ja mängudele läbi Google Play Store'i teeb elu veelgi magusmaks.

Alati sinu kõrval
3450 mAh aku hoiab töös seda taskusuurust tahvelarvutit, mis pakub kuni 10 tundi vastupidavat akut ühe laadimisega, lubades sul seeläbi nautida segamatult filme, mänge ning sotsiaalvõrgustikke.

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

IPS

Jah

300 cd/m²

Mitmikpuude

7

1024 x 600

Jah

Mahtuvustajur

8 h

4,5 h

Polümeer

13,3 Wh

1,3 GHz

ARM Cortex-A7

4

Mediatek

MT8321

Mali 400 MP4

2 MP

0,3 MP

Jah

Jah

Jah

Dolby Audio

Jah

Jah

Ei

Ei

1

MicroSD (TransFlash)

Jah

64 GB

8 GB

Välk

4.0

Jah

Jah

GSM

HSDPA,HSPA

IEEE 802.11n

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

5 V

1 A

4.4cm

0.31kg

19cm

0.991cm

11.3cm

1 GB

1866 MHz

1 GB

DDR3-SDRAM

Android 5.1

Android

Minitahvel

Tahvel

Must

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.