Tahvelarvuti Yoga Tab 3, Lenovo / LTE, ZA0J0024SE 890451935

Tahvelarvuti Yoga Tab 3, Lenovo / LTE, ZA0J0024SE 890451935

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
209 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo Yoga Tablet 3 10. Ekraani diagonaal: 25,6 cm (10.1"), Ekraani resolutsioon: 1280 x 800 pikslit, Ekraani tehnoloogia: IPS. Sisemine mälumaht: 16 GB. Protsessori sagedus: 1,3 GHz, Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: MSM 8909. Sisemälu: 2 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 8 MP. 3G, 4G. Integreeritud kaardilugeja. Kaal: 665 g. Installitud operatsioonisüsteem: Android 5.1. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Mitmikpuude

IPS

16:10

350 cd/m²

Jah

10.1

1280 x 800

Jah

Mahtuvustajur

Ei

USB

Jah

Jah

16 GB

MicroSD (TransFlash)

Välk

Jah

LPDDR3-SDRAM

2 GB

400 MHz

2 GB

18 h

8400 mAh

3

Jah

Täissuuruses tahvelarvuti

Tahvel

Must

Adreno

Adreno 304

Jah

8 MP

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

1

3,5 mm

Jah

Plast

0.665kg

18.5cm

0.95cm

25.3cm

Jah

Jah

IEEE 802.11n

4.0

Jah

LTE

Jah

IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Ei

4

1,3 GHz

Qualcomm Snapdragon

MSM 8909

5.1

SHAREit, SYNCit

Android 5.1

Android

Jah

Jah

2

Dolby Atmos

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.