Apple Smart Keyboard Folio iPad Pro 11" RU 890635048

Apple Smart Keyboard Folio iPad Pro 11" RU 890635048

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
259 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Täismõõdus klaviatuur. Esi‑ ja tagakülje kaitse.
Uus Smart Keyboard Folio pakub suurepärast kirjutamiskogemust kunas iganes sul seda vaja on. See vastupidav ja kerge ümbris kaitseb sinu uue 11-tollise iPad Pro esi- kui ka tagakülge. Lihtsalt kinnita see uue iPad Pro külge ja asu kirjutama.

Tagab mugava trükkimise igal pool.
Smart Keyboard Folio kinnitub magnetiga iPad Pro tagaosa külge. See kaitseb esi- ja tagakülge liikvel olles. Kui sul on vaja klaviatuuri kasutada, voldi lihtsalt esikülg lahti.

Lihtne ja mugav disain.
Smart Keyboard Folio kinnitub magnetiga iPad Pro tagaosa külge, tagades kaitse. Esikaant saab kasutada aga klaviatuurina. Klaviatuuri kasutamiseks voldi see lahti. Või kasuta seda kerge ja õhukese kaitsena.

Tuttavad otseteed sinu käes.
Kasutades ekraanil olevat otseteeriba, piisab paksu, kursiivis või allakriipsutatud teksti tippimiseks​ ning kopeerimiseks ja kleepimiseks vaid paarist puudutusest. Või kasuta kiirklahve, et rakenduste vahel liikuda, kuvada otsingufunktsiooni ja teha muud. Samuti saad kasutada rakendustesse sisseehitatud otseteid. Rakenduse otseteede vaatamiseks vajuta ja hoia all klahvi Command.

Ühildub ühe liigutusega.
Smart Keyboard Folio sisaldab uuenduslikke tehnoloogiaid, mis vabastavad su lülititest, pistikutest ja sidumistest. Lihtsalt ühenda klaviatuur ja hakka kirjutama. Kui klaviatuuri eemaldad, kuvatakse automaatselt ekraaniklaviatuur.

Klaviatuuril on RU paigutusega klahvistik.

Spetsifikatsioonid

12

11.0 ”

Apple iPad Pro 11"

Klaviatuuriga kaitseümbris

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.