Akupank hoidiku funktsiooniga: 1xUSB 1A, 2200mAh Li-Ion, + 0.3m A-Micro B kaabel (laeb 1-2 nutitelefoni) 890278900

Akupank hoidiku funktsiooniga: 1xUSB 1A, 2200mAh Li-Ion, + 0.3m A-Micro B kaabel (laeb 1-2 nutitelefoni) 890278900

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
7,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

PowerStand (2.200 mAh)
handy emergency battery backup and stable base


 






the power bank is attached directly to the device with the suction cup

also works wonderfully as a table stand for tablets, smartphones or MP3 players

charge your battery and watch movies at the same time

powerbank with compact and handy design

fully charges smartphones or small devices up to two times






Battery

rechargeable yes

max. Charging power at 5V 1628 mAh

energy density 8.14 Wh

Technology Lithium-Ion Battery (Li-Ion)

integrated yes

Voltage 3.7 V

max. capacity 2200 mAh

Device connections

Output, max. amperage 1 A

Input, type USB 2.0 Micro female (Type B)

Input Voltage 5 V (DC)

Output, type USB 2.0 female (type A)

Output, voltage 5 V (DC)

Cable

Cable type round cable

Cable length 0.3 m

General

Consumption Unit 1 pc. in cardboard box

Color black

Material ABS

Markings BattG, CE, WEEE

Length 95 mm

Diameter 26 mm

Weight 70 g

Scope of delivery

Operation manual DE, EN, FR, IT

Cable Micro-USB 2.0

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.