BMW BMPBSBN M-Power Power Bank 4800mAh 5V 1A USB Plug + Micro USB Cable Black 999923079

BMW BMPBSBN M-Power Power Bank 4800mAh 5V 1A USB Plug + Micro USB Cable Black 999923079

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
24,55 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: CG Mobile (Licensed by BMW AG) Product Code: BMPBSBN Stylish Pocket size External Power Bank with hight capacity of  4800mAh to charge up Any device witch support USB PLug Charging - Max 1A Possible to charge Up Mobile Phone till 4x Times, witch depends from mobile phones batery capacity in mAh. LED Indicator witch shows battery charg status level. One standart 5V USB (Max 1A) charge Plug Capacity: 4800mAh Li-Ion Size: H 110 x W 60 mm x T 10mm Weight: 74,6g Colour: Black with BMW M-Power style stripes Maherial: Plastics Compatibility: Universal USB Charger Plug + Universal Micro USB Data and Charger Cable Included Package Contains: External Battery Charger, Micro USB Data and charger Cable Tehnical Parametters:  Input Current: 5V/800mAh Output Current: 5V/1000mAh Cherge Up Time: 1,5-2 hours Charge number of cycle > 650times Executive Standart: GB 4706.18-2005 Manufacturers warranty: 12 months (As All Battery Devices in Europe)

Spetsifikatsioonid

must

4800 mAh

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.