BMW BMPBSBN M-Power Power Bank 4800mAh 5V 1A USB Plug + Micro USB Cable Black 999923079

BMW BMPBSBN M-Power Power Bank 4800mAh 5V 1A USB Plug + Micro USB Cable Black 999923079

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
24,55 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: CG Mobile (Licensed by BMW AG)
Product Code: BMPBSBN
Stylish Pocket size External Power Bank with hight capacity of
 4800mAh to charge up Any device witch
support USB PLug Charging - Max 1A
Possible to charge Up Mobile Phone till 4x
Times, witch depends from mobile phones batery capacity in mAh. LED
Indicator witch shows battery charg status level. One standart 5V
USB (Max 1A) charge Plug
Capacity:
4800mAh Li-Ion
Size: H 110 x W 60 mm x T 10mm
Weight: 74,6g
Colour: Black with BMW M-Power style stripes
Maherial: Plastics
Compatibility: Universal USB Charger Plug + Universal
Micro USB Data and Charger Cable Included
Package Contains: External Battery Charger, Micro USB Data and
charger Cable
Tehnical Parametters: 
Input Current: 5V/800mAh
Output Current: 5V/1000mAh
Cherge Up Time: 1,5-2 hours
Charge number of cycle > 650times
Executive Standart: GB 4706.18-2005
Manufacturers warranty: 12 months (As All Battery Devices in
Europe)

Spetsifikatsioonid

must

4800 mAh

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.