Hoco J11 Multi Port in 10000mAh Wireless Qi Plate Power Bank External Charger 5V Dual USB 2A Max LCD Black 890449490

Hoco J11 Multi Port in 10000mAh Wireless Qi Plate Power Bank External Charger 5V Dual USB 2A Max LCD Black 890449490

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
29,95 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: Hoco  Product code: J1110000BK Connection with device: Qi Wireless 5W Color: Black Material: PVC Plastic Unique solution - external battery charger Power Bank, with Qi Wireless charger buil-in surface of device J11 MOdel has 3 different Input connection, to charge Up Power Bank : Micro USB, Lightning, Type-C WIRELESS CHARGING POWERBANK (10 000 mAh) Attach the MagnetPower bank (10 000 mAh) to your smartphone equipped  with wireless QI charging support, and wirelessly charge the smartphone any place, at any time! HOCO is a modern and high quality premium brand from Hong Kong witch is covering a wide range of the most important accessories  for mobile phones and mobile devices . All HOCO products combines the reliability and durability, which managed to get through attention to the selection of the highest quality materials and components. HOCO products has bright and original design and technical solutions, which makes these products unique, they will surprise you and others. Battery: 3.7V/10000 mAh 30Wh  Battery type: Li-pol Wireless Qi charger output: 5W Input 1: 5V/1A - 5V/2A - Max  TYPE-C Input 2: 5V/1A - 5V/1.5A - Max  LIGHTNING Input 3: 5V/1A - 5V/2A - Max  MICRO USB  Output 1: Adaptive 5V/1A - Max  USB Output 2: Adaptive 5V/2.1A - Max  USB  Weight: 213 g *(EU Blister) - Packed in Original Manufacturers Blister Package Manufacturers warranty: 12 months

Spetsifikatsioonid

must

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.