Platinet akupank 8000mAh Li-Po 2xUSB, hõbedane (43568) 999962211

Platinet akupank 8000mAh Li-Po 2xUSB, hõbedane (43568) 999962211

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
28,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Akupank on nutiajastul üks äärmiselt mugav abivahend. See võimaldab laadida lisaks mobiiltelefonile ka MP3 pleieri, Bluetooth peakomplekti, tahvelarvuti või muude seadmete akusid siis, kui oled seinakontaktist eemal. Niiviisi on võimalik leevendada ärevust, mis on seotud aku vastupidavuse pärast muretsemisega. Niimoodi ei pea sa terve päeva mõtlema, kas või kuidas nutitelefoni aku vastu peab päeva lõpuni, kuna vajadusel võid oma nutiseadme kotipõhja laadima jätta ning rõõmsalt oma igapäevaseid tegevusi edasi toimetada.

Platinet 8000 mAh akupangal on kaks USB pesa: üks 1 A ja teine 2,1 A väljundiga. Viimane võimaldab võrreldes 1 A väljundiga vähendada laadimisaega tervelt 50%. Akupanga liitium-polümeer aku on vastupidav ja usaldusväärne ning peitub meeldivalt kompaktses ja peenes alumiiniumist korpuses, mis kaalub vaid 171 grammi. Lisaks on akupangal ka taskulambi funktsioon ning 4 LED tulukest, mille abil on lihtne aku taset kontrollida.

Spetsifikatsioonid

7 tundi 30 minutit

8000 mAh

LED

1 A

microUSB pesa kaudu

Liitium-polümeer

Akupank

must, must

0.171 kg

13.0 cm

1.1 cm

6.7 cm

2,1 A

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.