Remax Proda 12000mAh Power Bank Charger Dual USB 5V 1A/2.1A Port + Led Torch Pink (EU Blister) 890096664

Remax Proda 12000mAh Power Bank Charger Dual USB 5V 1A/2.1A Port + Led Torch Pink (EU Blister) 890096664

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
16,85 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: Remax
Product Code: PPP-9/PI
Remaxis a modern and high quality premium
brand from Korea which is covering a wide range of the most
important accessories  for mobile phones and mobile devices .
All Remax products combines the reliability and durability, which
managed to get through attention to the selection of the highest
quality materials and components. Remax products has bright and
original design and technical solutions, which makes these products
unique, and nothing can compare with them.
Remax Power Bank external charge up batteries
has more longer working cycles, thanks to battery elements which is
made in Japan.
Built-In LED Torch
Supports Tablet PC charge up,
using 2,1A USB charging port
Pocket size stylish and high
quality 12000mAh mobile
Power Bank for smartphones, tablet PCs, and any other mobile
devices with USB charging support
Possible to charge Up device
till 10x times, which depends from built-in battery
of device.  2 Universal Charge up USb Ports  - 1 - 1A max
/ 2 - 2.1A Max
Capacity: 12000mAh Li-Ion
Size: 11 x 7 cm (2,2cm Thickness)
Weight: 170g
Color: Pink
LCD Display - Shows battery  % charge up
level
Compatibility: Universal USB
charging Port  + Package contains Micro USB Data and Charger
Cable
Package Contains: External Charger - Power
Bank, Micro USb Data & charger Cable
Technical
Parameters: 
Input Power: 5V/1000mAh
 1 - Output Power: 5V/1000mAh
 2 - Output Power:
5V/2100mAh
Device Charge Up time: 5-9 hours
Amount of approx. Charge Up Cycles >
1100times
Manufacturer’s warranty: 12 months (Like All
other battery devices in Europe)
Packed in Remax Blister Package

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.