Blun Extreeme Shock Screen Protector 0.33mm / 2.5D Glass Sony Xperia Z5 Mini/Compact (EU Blister) 999968255

Blun Extreeme Shock Screen Protector 0.33mm / 2.5D Glass Sony Xperia Z5 Mini/Compact (EU Blister) 999968255

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
4,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Manufacturer: Blun
Compatibility: Sony Xperia Z5
Mini/Compact
Thickness of Glass:
0,3mm (2.5D)
High quality Nano 4 layer screen protector,
witch provides 96,9% light transmision ensuring perfect picture
quality comapring with standart screen protectors.
Blun Tempered Glass is much
more easy ti stick on, and their protection is 4 times better and
deeper then any standart screen protector.
Protector type: Glanced Shock
Absorbtion 0,33mm  (2.5D) thin 4 layer Screen
Protector -Tempered Glass. Even if Tempered Glass Screen protector
has 4 patented layers, it still provides HD image quality and
allows to save image qualitu as orginal Tempered
Glass protects against small scratches, deep scrathes,
drops, hits and sun UV exposure
Tempered Glass - provides extreeme
deep screen protection because has 4 pattented protection
layers
1 layer- First protection layer against small
scratches
2 layer- protection layer against
drops
3 layer- additional protection layer against
deep scratches
4 layer- Speciall silicone bubble against
bubbles
+ Glass has Round shape edges  -
Made with Laser technology  - "Laser Cut
Edges" 
Product picture is just for
information reasons. Tempered glass shape and cut outs fits to
phone model what is ment in this description
Contains 2 cloths: 1 dry, and 1 wet for perfect
apply
Made from high quality glass witch is used in
medcine
Matherials made using patent technologies in
Japan
Packed in Original Manufacturers - Cardboard
Blister Package
Manufacturers
factory: China

Spetsifikatsioonid

Sony Xperia Z5 Compact

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.