Golden Extreeme Shock Screen Protector 0.33mm / 2.5D Glass LG K10 (2017) X400 / M250N 890204934

Golden Extreeme Shock Screen Protector 0.33mm / 2.5D Glass LG K10 (2017) X400 / M250N 890204934

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
5,25 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Manufacturer: Golden Compatibility: LG K10 (2017) X400 / M250N Thickness of Glass: 0,3mm (2.5D) High quality Nano 4 layer screen protector, witch provides 96,9% light transmision ensuring perfect picture quality comapring with standart screen protectors. Golden Tempered Glass is much more easy ti stick on, and their protection is 4 times better and deeper then any standart screen protector. Protector type: Glanced Shock Absorbtion 0,33mm  (2.5D) thin 4 layer Screen Protector -Tempered Glass. Even if Tempered Glass Screen protector has 4 patented layers, it still provides HD image quality and allows to save image qualitu as orginal Tempered Glass protects against small scratches, deep scrathes, drops, hits and sun UV exposure Tempered Glass - provides extreeme deep screen protection because has 4 pattented protection layers 1 layer- First protection layer against small scratches 2 layer- protection layer against drops 3 layer- additional protection layer against deep scratches 4 layer- Speciall silicone bubble against bubbles + Glass has Round shape edges  - Made with Laser technology  - "Laser Cut Edges"  Product picture is just for information reasons. Tempered glass shape and cut outs fits to phone model what is ment in this description Contains 2 cloths: 1 dry, and 1 wet for perfect apply Made from high quality glass witch is used in medcine Matherials made using patent technologies in Japan Packed in Original Manufacturers - Cardboard Blister Package Manufacturers factory: China

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.