KLT Extreeme Shock Screen Protector Glass Samsung G950 Galaxy S8 Full Face Gold (EU Blister) 890106595

KLT Extreeme Shock Screen Protector Glass Samsung G950 Galaxy S8 Full Face Gold (EU Blister) 890106595

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
15,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

High quality Nano 4-layer screen protector, which provides 96,9%
light transmission ensuring perfect picture quality comparing with
standard screen protectors.
Tempered Glass is much easier it sticks
on, and their protection is 4 times better and deeper than any
standard screen protector.
Protector type: Glanced
Shock Absorption 0,3mm
thin 4-layer Screen Protector -Tempered Glass. Even if Tempered
Glass Screen protector has 4 patented layers, it still provides HD
image quality and allows to save image quality as
original Tempered Glass protects against
small scratches, deep scratches, drops, hits and sun UV
exposure
Tempered Glass - provides extreme deep
screen protection because has 4 patented protection layers
1 layer- First protection layer against small scratches
2 layer- protection layer against drops
3 layer- additional protection layer against deep scratches
4 layer- Special silicone bubble against bubbles
YOUTUBE VIDEO:  http://www.youtube.com/watch?v=MnEARQazSDE
Product picture is just for information
reasons. Tempered glass shape and cut outs fits to phone model what
is meant in
this description
Compatibility: Samsung G950 Galaxy
S8
Colour: Gold (Full
face)
Contains 2 cloths: 1 dry, and 1 wet for perfect apply
Made from high quality glass which is used in medicine
Materials made using patent technologies in Japan
Manufacturers factory: China.

Spetsifikatsioonid

kuldne

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.