MyScreen Edge 3D 0.33mm 9H Premium Diamond Japan Glass for Samsung T820 / T825 Galaxy Tab S3 9.7" Transparent 890286569

MyScreen Edge 3D 0.33mm 9H Premium Diamond Japan Glass for Samsung T820 / T825 Galaxy Tab S3 9.7" Transparent 890286569

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
16,05 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: MyScreen Protector
Product Code: MSP-DIA-T820/T825-TR
Colour: Transparent
Type: Full Face
Thickness: 0,33mm Asahi Glass
Glue: Very Strong - Nippa - Japan
Compatibility: Samsung T820 / T825 Galaxy Tab S3
9.7"
MyScren Protector is European brand who has High Level
Laboratory in Europe - where is manufactured technology of every
single unique glass!
MyScreen Protector is Only company who use best materials from
japan and test real device with glass in laboratory and creates
unique glass for every single device screen manufacturer - this is
reason why glass in unique and perfect!
Protection for curved edge screen devices, with every
detailed made to perfection. It protects the entire surface of the
screen, from edge to edge.



The DIAMOND GLASS edge3D protector is available in
various colors, to maintain the original look of the
device. It significantly protects the screen against
damage caused due to a fall or impact.



The oleophobic surface allows for an easy removal of fingerprints
and makes the screen pleasant to touch.
Features:

3D Glass
Glass for curved screen
Edge to edge protection - glass is prepared to fit the
entire screen, even in smartphones with curved edges
9H Hardness - scratch resistant
Protection against breaking - it doubles the resistance of
the screen, protecting it against damage
Perfectly transparent - the highest quality, Japanese
material ensures vivid colours and a clear image
Easy removal of fingerprints - the oleophobic surface
allows for an easy removal of all smudges, dirt and fingerprints
from the screen
Secure and lasting adhesion to the screen - high quality
glue guarantees bubble free installation and a lasting adhesion of
the glass protector to the screen
Application system - EasyApp KIT® is a set of special
stickers, included in the packaging, allowing fast and efficient
installation of a film or glass screen protector on the screen

Set includes:

DIAMOND GLASS edge3D (1 pc.)
Multilanguage manual
Wet cloth for screen cleaning
Dry cloth
Easy AppKIT® - easy application set (look
how to fast and precisely apply your protection)

Materials made using patent technologies in Japan
Manufacturers factory: China

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.