Remax 0.3mm 2.5D Premium Tempered Glass + Back Part Protector Film for Apple iPhone 7 / 8 (4.7inch) (Metal Box) 999923651

Remax 0.3mm 2.5D Premium Tempered Glass + Back Part Protector Film for Apple iPhone 7 / 8 (4.7inch) (Metal Box) 999923651

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
8,90 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: Remax
Product Code: RE-TEM-RC-IP7
Color: Transparent
Type:  LCD screen part protection - Made in
JAPAN + Standart Phone Back Part Protection Film
Thickness: 0,3mm 2.5 Roun-Cut Edge Asahi
Glass 

Compatibility: Apple iPhone 7
/ 8 (4.7inch)
High quality Nano 4 layer screen protector, which provides
96,9% light transmission ensuring perfect picture quality comparing
with standard screen protectors.
Tempered Glass is much
more easy it stick on, and their protection is 4 times better and
deeper than any standard screen protector.
Protector type: Glanced Shock
Absorption Remax 0.3mm 2.5D
Premium 0,3mm thin 4 layer Screen Protector -Tempered
Glass. Even if Tempered Glass Screen protector has 4 patented
layers, it still provides HD image quality and allows to save image
quality as original Remax 0.3mm 2.5D
Premium protects against small scratches, deep
scratches, drops, hits and sun UV exposure. Remax 0.3mm tempered
Glass series has 2.5D Curved Edges. Package includes standart
protection film for back par of phone
Remax 0.3mm 2.5D
Premium - provides extreme deep
screen protection because has 4 patented protection
layers
1 layer- Asahi Glass - First protection layer against
small scratches
2 layer- protection layer against drops
3 layer- additional protection layer against deep
scratches
4 layer- Special silicone bubble against
bubbles
Product picture is just for information reasons.
Tempered glass shape and cut outs fits to phone model what is ment
in this description
Contains 2 cloths: 1 dry, and 1 wet for perfect
apply
Made from high quality glass which is used in
medicine
Materials made using patent technologies in
Japan
Packed in Original manufacturers blister Box
Manufacturers factory: China

Spetsifikatsioonid

Apple iPhone 4/4S

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.