X-One Pro HD Quality Tempered Glass Samsung A510F Galaxy A5 (2016) Screen Protector 9H Glossy 999973941

X-One Pro HD Quality Tempered Glass Samsung A510F Galaxy A5 (2016) Screen Protector 9H Glossy 999973941

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
6,00 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Hi quality screen protector made using Nano technologies
for mobile phone. X-One screen protectors provides 96,9% clear
permeability and comparing with standard screen protectors doesn't
effect image quality. They are only 0,3mm thin.
X-One screen protectors are more easy to apply, more
scratch proof, has anti-bacterial surface, anti-finger
surface.
Screen protector type: Tempered
Glass Ultra Clear (X-One Ultra
clear series provides three times more high resolution then HD
format without loss of quality and keeps original image quality.
Ultra Clear series provides greater protection from scratches
thanks to Nano technology manufactured in Japan.
Tempered Glass - provides extreme
deep screen protection because has 4 patented protection
layers
1 layer- First protection layer against small
scratches
2 layer- protection layer against drops
3 layer- additional protection layer against deep
scratches
4 layer-
Special silicone bubble against bubbles
Compatible with: Samsung A510F Galaxy A5
(2016)
Special cloth included to clean LCD screen before
applying
Produced from hi quality polycarbonate which is used
for medical
http://www.youtube.com/watch?v=Zn-MSr2uAGU
http://x-one.cn/EN/aspcms/product/2014-5-9/266.html
Materials and technology is made in Japan
Manufacturer in Japan

Spetsifikatsioonid

Samsung Galaxy A5 (2016)

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.