X-One Pro HD Quality Tempered Glass Samsung N7505 Galaxy Note 3 Neo Screen Protector 9H Glossy 999876271

X-One Pro HD Quality Tempered Glass Samsung N7505 Galaxy Note 3 Neo Screen Protector 9H Glossy 999876271

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
6,00 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Hi quality screen protector made using Nano technologies for
mobile phone. X-One screen protectors provides 96,9% clear
permeability and comparing with standart screen protectors doesn't
effect image quality. They are only 0,3mm thin.
X-One screen protectors are more easy to apply, more scratch
proof, has anti bacterial sufface, anti-finger sufface.
Screen protector type: Tempered
Glass Ultra Clear (X-One Ultra clear
series provides three times more high resolution then HD format
without loss of quality and keeps original image quality. Ultra
Clear series provides greater protection from scratches thanks
to Nano tehnology manufactured in Japan.
Tempered Glass - provides
extreeme deep screen protection because has 4 pattented protection
layers
1 layer- First protection layer against small
scratches
2 layer- protection layer against
drops
3 layer- additional protection layer against
deep scratches
4 layer-
Speciall silicone bubble against bubbles
Compatible with: Samsung N7505 Galaxy Note 3
Neo
Speciall cloth included to clean LCD screen before applying
Produced from hi quality polycarbonate which is used for
medical
http://www.youtube.com/watch?v=Zn-MSr2uAGU
http://x-one.cn/EN/aspcms/product/2014-5-9/266.html
Matherials and tehnology is made in Japan
Manufacturer in Japan

Spetsifikatsioonid

Samsung Note 3

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.