RugGear RG129 Dual black 890490595

RugGear RG129 Dual black 890490595

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
54,95 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kompaktne ja vastupidav RG129 on rõõm hoida, vastupidavast kestast, et elada äärmuslikes välitingimustes. See on väike, kaasaskantav ja on varustatud RugGear'i spetsiaalse vastupidavusega meelerahu tagamiseks. Algtaseme mudelina on see lihtne ja taskukohane neile, kes on esimest korda karmid. Vesi, tolm ja tilkukindel Ärge kartke, et telefon oleks märgatav, kuna RG129 võib uppuda kuni 30 minutit 1 m sügavusel ja on tolmu vastu vastupidav (IP67). See jääb ellujäämiseks 1,5 meetrilt ka lõpuni, et tagada lõplik usaldusväärsus. Kerge ja kompaktne See on mõeldud tööstuslikuks kasutamiseks, kaalub vaid 98 g ja on kompaktne. See on kerge kanda käes või taskus mis tahes seisukorras. Ühendage teised nutitelefonid Bluetoothi kaudu RG129 on kasulik, kui teil on mõni muu kallis nutitelefon, mis on äärmuslikes vigastustes. Ühendage see nutitelefoniga, mis on turvaliselt Bluetoothi kaudu kõnede saatmiseks ja vastuvõtmiseks lukustatud.
Tootja RugGear
Värv must
Telefoni kere Monoblokk
GSM 850, 900, 1800, 1900
Ekraani tüüp
Ekraani resolutsioon 128 x 160
Suurus 1.77''
Vibratsioon +
MP3 +
WAV +
OS-i versioon
Protsessor
Kaamera Jah
Sisseehitatud digikaamera (taga) 0.3 Mpix
Selfie kaamera N/A
Video +
SIM-kaardi tugi Kaks SIM-i
4G -
3G Ei
Wi-fi Ei
Bluetooth +
USB Jah
SMS +
MMS +
Sisseehitatud FM-raadio -
GPS-vastuvõtja Ei
Keeled ENG, LV, LT, EE, RU
Telefoni mälu
Mälukaart Kuni 32 GB
Mälukaardi tüüp MicroSD
Aku
Aku ooteaeg (tundi)
Aku kõneaeg (tundi)
Eriline kaitse
Kaal
Heli formaadid
HDMI -
Telefoni tüüp
NFC -
DLNA -
Mõõdud (mm)
Kõrvaklappide väljund 3,5 mm minikett
Andurid
Protsessorituumade arv
Tagumise kaamera eraldusvõime
Videoformaadid

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.