RugGear RG150 137 g Must, Oranž 890603344

RugGear RG150 137 g Must, Oranž 890603344

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
69,95 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

RugGear RG150. Kujutegur: Tulp. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 2 MP. WAP, WiFi. Bluetooth. FM-raadio. Aku mahutavus: 1800 mAh, Ooteaeg (2G): 400 h. Kaal: 137 g. Toote värv: Must, Oranž

Spetsifikatsioonid

Jah

Mikro-USB

3,5 mm

Kaksik-SIM

GPRS,GSM,WCDMA

Jah

850,900,1800,1900 MHz

900,1900,2100 MHz

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Ei

Jah

480p

0.137kg

12.9cm

1.7cm

6cm

Jah

Tulp

2 MP

1600 x 1200 pikslit

Jah

Ei

Jah

Jah

AAC,AMR,MIDI,MP3,WAV

Ei

Ei

4.0 LE

Jah

Jah

25 h

400 h

12,4 h

1800 mAh

USB

Jah

Jah

Jah

Liitumislepinguta

Tolmukindel, Löögikindel

3GP,AVI,MP4

IP68

Android 4.4.2

Must, Oranž

Jah

Jah

Jah

32 GB

256 MB

512 MB

MicroSD (TransFlash)

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.