Bluetooth peakomplekt Jabra Talk 15, 100-92200900-60 890469197

Bluetooth peakomplekt Jabra Talk 15, 100-92200900-60 890469197

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
25,95 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Jabra Talk 15. Ühenduvustehnoloogia: Juhtmevaba, Bluetooth. Kandmisviis: Kõrvasisene, Peakomplekti tüüp: Monofoonne. Kõrvakinniti: Kõrvasisene, Kõrvaklappide sagedus: 300 - 7000 Hz, Kõrvaklappide tundlikkus: 108 dB, Näivtakistus: 32 Ω, Juhtseade: 1,1 cm. Helitugevuse kontroll: Digitaalne. Kaal: 8,9 g. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Juhtmevaba

Ei

Ei

Jah

Jah

Ei

3.0

10 m

Micro-USB

0 - 45 °C

-20 - 35 °C

1 tk

USB

Jah

Jah

0.009kg

2.42cm

5.35cm

1.661cm

Monofoonne

Kõrvasisene

Jah

CE, CB, FCC, IC, CEC, EAC, REACH, SRRC, IMDA, NCC, TELEC, KCC, ACMA, RADCOMM, ETA, SIRIM, SDPPI, NTC, ICASA, NOM

Plast

Digitaalne

Must

Jah

Volume +, Volume -

Ringsuunaline

100 - 8000 Hz

-42 dB

Jah

1

Jah

Jah

Jah

Kõrvasisene

300 - 7000 Hz

108 dB

1.1cm

Dünaamiline

0,01 W

32 Ω

Jah

1

Jah

336 h

2 h

5 V

6 h

Sisseehitatud aku

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.