ATX Platinum AC-3E (Analog) Travel Charger 2.5mm 800mA Black (EU Blister) 890425590

ATX Platinum AC-3E (Analog) Travel Charger 2.5mm 800mA Black (EU Blister) 890425590

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
2,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Compatible withl: Nokia 100, 101, 112, 113, 1200, 1208, 1650, 1662, 2600c Classic, 2630, 2660, 2680s Slide, 2760, 3109c Classic, 3110c Classic, 3120c Classic, 3250, 3500c Classic, 3600s Slide, 3610f Fold, 5000, 5070, 5200, 5220 Xpress Music, 5300, 5310 Xpress Music, 5320 Xpress Music, 5500 Sport, 5610 Xpress Music, 5700, 5800 Xpress Music, 6070, 6080, 6085, 6101, 6103, 6110n Navigator, 6111, 6120c Classic, 6131, 6151, 6210n Navigator, 6220c Classic, 6233, 6234, 6270, 6280, 6288, 6290, 6300, 6500s Slide, 6555, 6600f Fold, 6600s Slide, 7020, 7070 Prism, 7100s Supernova, 7210s Supernova, 7310s Supernova, 7360, 7370, 7373, 7390, 7500 Prism, 7510s Supernova, 7610s Supernova, 8800d Sirocco, C1, C1-01, C1-02, C2, C2-01, C2-02, C2-03, C2-05, C2-06, C3, C6, E50, E51, E61, E63, E65, E66, E71, E75, N71, N72, X1, X1-01, X2-01, X2-02, X2-05

Spetsifikatsioonid

0.044 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.