Hoco E19 Smart Car Dual USB 2.4A Charger with FM Transmitter - USB Bluetoth Mp3 Playback Slot Black 890472445

Hoco E19 Smart Car Dual USB 2.4A Charger with FM Transmitter - USB Bluetoth Mp3 Playback Slot Black 890472445

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
18,50 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Producer: Hoco  Product code: E19GR Color: Black Unique solution - Powerfull adaptive FM car charger with DUAL USB Slots + FM transmitter + USB Slot - Bluetooth MP3 Player Technical parametters: Description:
ROIDMI 3S Bluetooth Car Charger will provide more convenience for your driving journey. First, 3.4A output ensures fast charge speed for your electronic devices, then the Bluetooth MP3 player function supports you enjoy your favorite music on the way. What's more, the voltage and FM frequesncydisplay makes you get known the battery condition as well, safer for driving. Brand Hoco Retail Packaging Colored Box Gross Weight 0.136kg Volume Weight 0.139kg Length 19.000cm Width 7.800cm Height 4.200cm Weight 0.121kg With Retail Packaging Yes
Main Features: Adapted for all cars and phones: HOCO E19 Smart Car Wireless FM Transmitter Bluetooth Hands-free Car Kit Compact size, fashionable appearance Support Bluetooth hands-free phone call LED screen to display the FM frequency Support FM transmitter function PC flame retardant material + aluminum alloy shell, durable to use Support MP3 and U-Disk music play (Max. 32GB, not included) Specifications: Material: PC + Aluminum Alloy Size: 90 x 35 x 35m Weight: 38g Bluetooth version: 4.2 Bluetooth chip: Jerry FM frequency: 87.5-108MHZ Support format: MP3, WMA Compatible with: iPhone iPad iPod Samsung Huawei Sony HTC etc. Bluetooth-enabled devices Package included: 1 x HOCO E19 Smart Car Wireless FM Transmitter Accessory only, other items not included
(EU Blister) - Packed into original manufacturers blister package.

Spetsifikatsioonid Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.