Digitaalne juhtmeta lauatelefon Panasonic, KX-TGE210FXN 890258094

Digitaalne juhtmeta lauatelefon Panasonic, KX-TGE210FXN 890258094 Panasonic

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
59,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Hõlpsasti nähtav ja kasutatav disain
Telefoni käsiseadme disainimisel on arvesse võetud kasutusmugavust: suured LED-näidikud on näha ka nurga alt, telefonitoru küljel on helitugevuse juhtimise nupud, mida saab kasutada ka kõne ajal ning 1,8 tolline (4,4cm) LCD-ekraan on lai, selgesti nähtav ja taustavalgustusega.

HAC (kuuldeaparaadi ühilduvuse) tugi - kõnelused on selged ka kuuldeaparaadi kasutamisel
Telefon vastab kuuldeaparaatide ühilduvuse standardile TIA-1083. See sobib kuuldeaparaadiga kasutamiseks ja vähendab müra.

Vestluspartneri taustamüra vähendamine
Telefoni müravähendusfunktsioon vähendab helistajat ümbritsevat taustamüra, tõstes samal ajal esile tema hääle, et seda oleks parem kuulda.
Tüütute kõnede blokeerimine - vähem soovimatuid kõnesid (nt müügikõnesid)
Lisaks konkreetsete numbrite blokeerimisele, saad keelata ka määratud numbritele vastavad 2-8 kohalisi numbristringe sisaldavad numbrid.

Režiim "Ära sega"
Enam ei pea Sa kartma, et Sind äratab üles kõne, mida Sa ei pea oluliseks. Iga telefoni käsiseadme saab programmeerida teatud perioodidel mitte helisema. Siiski saab heli teatud kindlate helistajate jaoks sisse lülitada, salvestades need helistajad telefoniraamatus omaette kontaktirühma.

Beebimonitor
Jälgitav telefon helistab heli kuuldes automaatselt jälgivale telefonile. Kui vanemad peavad imiku mõneks ajaks omaette jätma, paneb telefoni käsiseade kohe tähele, kui laps nutma hakkab ja annab teises toas viibivatele vanematele sellest käsiseadme kaudu teada.

Võimalus kõigile telefoni käsiseadmetele korraga helistada
Kui soovid leia mõnda kindlat pereliiget, kuid ei tea, millises toas ta parajasti asub, saad sisesuhtluse funktsiooni abil kõigile telefoni käsiseadmetele korraga helistada. Sel viisil leiad soovitud inimese üles ilma vajaduseta maja läbi otsida.

Kiirgusvaba (ökorežiim Eco Mode Plus)
Ökorežiim Eco Mode Plus viib saatmisenergia nulli. Alus püsib väljalülitatud olekus sissetuleva kõneni või telefoni käsiseadme aktiveerimiseni. Kiirgus puudub telefoni ooterežiimis olles täielikult.

Spetsifikatsioonid

alarm, kell, klahvilukk, toru otsimise funktsioon

Ni-MH (AAA x 2)

Helinamuster (toon ja meloodia) 40(10+30)

150 üksust/(16 märki / 24 numbrit)

24 month(s)

beež

0.31 kg

300

16

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.