Juhtmeta lauatelefon Panasonic, KX-TGC310FXB 890537306

Juhtmeta lauatelefon Panasonic, KX-TGC310FXB 890537306 Panasonic

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Vähem soovimatuid kõnesid
Lisaks konkreetsete numbrite blokeerimisele saate keelata ka määratud numbritele vastavad 2-8 kohalisi erinevaid järjestusi sisalduvaid numbreid.*

Kompaktne disain
See telefon on piisavalt kompaktne, et mahtuda ka kitsasse kohta. Lihtne ja stiilne ilme sobib paljude ruumide interjööriga.

Valjuhääldi
Käed-vabad valjuhääldi võimaldab teil telefoniga rääkida isegi toiduvalmistamise, koristamise, arvuti kasutamise või muude toimetuste ajal. See funktsioon on praktiline ka näiteks märkmete tegemiseks, teksti sisestamiseks jne.

Ühe puutega ökorežiim
Lihtsalt vajutage nuppu ECO ja signaalväljundit vähendatatakse tavatöörežiimiga võrreldes kuni 90% ja energiatarbimist ligikaudu 3,5% võrra. Ökorežiimil kuvatakse LCD-ekraanil näidik ECO, mis annab märku režiimi sisselülitamisest.


  • Selle funktsiooni kasutamiseks peate oma telefonioperaatorilt tellima helistaja ID teenuse.
  • Spetsifikatsioonid

    0.13 kg

    16.0 cm

    2.7 cm

    4.8 cm

    15

    kuni 50 kirjet

    50

    alarm, kell, klahvilukk

    10

    6

    LCD, oranž taust

    200

    16

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.