Blaupunkt FM 02 Dual white ENG 890606759

Blaupunkt FM 02 Dual white ENG 890606759 Blaupunkt

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
18,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lihtne menüü süsteem ja õhuke disain lihtsaks kasutamiseks: see iseloomustab FM 02 mobiiltelefoni. FM 02 on seade, mis on mõeldud eelkõige SMS-sõnumite saatmiseks ja saatmiseks. Kuigi FM 02 kasutatakse peamiselt kasutajate põhivajaduste rahuldamiseks kõrgel tasemel, on seadmel ka palju kasulikke omadusi, näiteks kaks SIM-kaarti ja mikro-SD-kaardi pesa, 2,4-tolline ekraan, 0,3 MP kaamera, FM raadio, helisalvesti
Tootja Blaupunkt
Värv must
Telefoni kere Monoblokk
GSM 900, 1800
Ekraani tüüp
Ekraani resolutsioon 240 x 320
Suurus 2.4``
Vibratsioon +
Polüfoonilised helinad +
Kaamera Jah
Sisseehitatud digikaamera (taga) 0.3 Mpix
Video -
SIM-kaardi tugi Kaks SIM-i
Wi-fi Ei
Bluetooth +
USB Jah
SMS +
MMS -
E-mail -
Sisseehitatud FM-raadio -
GPS-vastuvõtja Ei
Java -
Keeled Inglise
Telefoni mälu
Mälukaart Kuni 32 GB
Mälukaardi tüüp MicroSD
Aku
NFC -
DLNA -
Kõrvaklappide väljund 3,5 mm minikett

Spetsifikatsioonid

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.