Mobiiltelefon Denver WAS-18110M 890247341

Mobiiltelefon Denver WAS-18110M 890247341

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
26,95 €
34,95€
Säästad 8,00€
-23%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Denver Electronics WAS-18110M. Kujutegur: Tulp. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM. Ekraani diagonaal: 4,5 cm (1.77"), Ekraani resolutsioon: 128 x 160 pikslit. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 0,8 MP. Bluetooth. FM-raadio. Akutehnoloogia: Liitiumioon (Li-Ion), Aku mahutavus: 500 mAh, Ooteaeg (2G): 120 h. Kaal: 240 g. Toote värv: Must, Punane

Spetsifikatsioonid

Jah

GSM

Kaksik-SIM

Ei

900,1800 MHz

900,1800 MHz

Ei

300 sisestust

Äratuskell, Kalkulaator

Jah

Tulp

Ei

Ei

28000 tk

66600 tk

Jah

0.24kg

1.7cm

11.6cm

5cm

IP54

Must, Punane

Ei

1.77

128 x 160

TFT-ekraan

Liitiumioon (Li-Ion)

3 h

120 h

3,7 V

500 mAh

55 x 100 x 120 mm

Jah

Micro-USB

2.0

3,5 mm

Jah

USB

Jah

MicroSD (TransFlash)

0,8 MP

Ei

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.