Mobiiltelefon Nokia 8110 Dual Sim, kollane 890477591

Mobiiltelefon Nokia 8110 Dual Sim, kollane 890477591 Nokia

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
45,95 €
49,95 €
Säästad 4,00 €
-8%
Allahindlus kehtib 17.09.2019 - 21.09.2019
Hooaja Lõpumüük LAO LÕPP



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sünkroniseeri oma andmed
Impordi kontaktid ja kalender oma telefoni mugavalt läbi Gmaili ja Outlooki.

Võimekas aku tööaeg
Qualcomm® 205 platvorm on optimiseeritud tagama suurepärane jõudlus ilma aku tööajas järeleandmisi tegemata. Nokia 8810 ooteajaks on ühe laadimiskorra järel kuni 25 päeva.

Spetsifikatsioonid

900,1800 MHz

Kaksik-SIM

Jah

MicroSIM + NanoSIM

GSM

WB-CDMA

LTE

Jah

Jah

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

3,5 mm

Jah

Mikro-USB

Jah

Jah

Ei

Jah

AAC,AMR,MIDI,MP3,Vorbis

0.117kg

13.345cm

1.49cm

4.93cm

IP52

Polükarbonaat

Lükatav

Kollane

Üks kaamera

2 MP

LED

Hooaja Lõpumüük, LAO LÕPP

Ei

Ei

Kumer

Ei

2.45

320 x 240

0,5 GB

4 GB

Ei ole toetatud

Liitumislepinguta

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1,1 GHz

2

Qualcomm

MSM8905

KaiOS

7 h

7,2 h

9,3 h

600 h

48 h

6,1 h

1500 mAh

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.