myPhone Hammer 2 2.2" 213g Must, Oranž Vanakooli telefon 890268627

myPhone Hammer 2 2.2" 213g Must, Oranž Vanakooli telefon 890268627 myPhone

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
36,95 €
39,95 €
Säästad 3,00 €
-8%
Hooaja Lõpumüük LAO LÕPP



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

myPhone Hammer 2. Kujutegur: Tulp. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM. Ekraani diagonaal: 5,59 cm (2.2"), Ekraani resolutsioon: 176 x 220 pikslit. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 2 MP. Bluetooth. FM-raadio. Akutehnoloogia: Liitiumioon (Li-Ion), Aku mahutavus: 1450 mAh, Ooteaeg (2G): 360 h. Kaal: 213 g. Toote värv: Must, Oranž

Spetsifikatsioonid

GSM

Kaksik-SIM

Ei

MiniSIM

850,900,1800,1900 MHz

Ei

Äratuskell, Kalkulaator, Kalender

Tulp

0,562 W/kg

0.213kg

12.6cm

1.75cm

5.8cm

Liitumislepinguta

IP67

Must, Oranž

2 MP

Jah

Hooaja Lõpumüük, LAO LÕPP

Ei

Ei

2.2

176 x 220

Liitiumioon (Li-Ion)

14 h

360 h

1450 mAh

Jah

2.0

Ei

Ei

Ei

Jah

32 MB

MicroSD (TransFlash)

8 GB

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.