Nokia 2.1 14 cm (5.5") 1 GB 8 GB Kaksik-SIM 4G Valge 4000 mAh 890533718

Nokia 2.1 14 cm (5.5") 1 GB 8 GB Kaksik-SIM 4G Valge 4000 mAh 890533718 Nokia

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
119 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Nokia 2.1. Ekraani diagonaal: 14 cm (5.5"), Ekraani resolutsioon: 720 x 1080 pikslit. Protsessori perekond: Qualcomm Snapdragon, Protsessori mudel: 425. RAM-i maht: 1 GB, Sisemine mälumaht: 8 GB. Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 8 MP, Tagumise kaamera tüüp: Üks kaamera. SIM-kaardi võimekus: Kaksik-SIM, 3G, 4G. Installitud operatsioonisüsteem: Android 8.0. Aku mahutavus: 4000 mAh. Toote värv: Valge

Spetsifikatsioonid

15.36cm

0.967cm

7.76cm

2.0

Jah

Mikro-USB

3,5 mm

Jah

1 GB

8 GB

MicroSD (TransFlash)

128 GB

Kaksik-SIM

Jah

NanoSIM

LTE

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Liitumislepinguta

Mikro-USB

Jah

Jah

Ei

4000 mAh

Jah

Jah

Lame

16:9

5.5

720 x 1080

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Stereo

Qualcomm Snapdragon

425

Android 8.0

Tulp

Valge

Üks kaamera

8 MP

Üks kaamera

5 MP

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.