Nokia 216 DS RM-1187 Grey 890397339

Nokia 216 DS RM-1187 Grey 890397339 Nokia

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
34,95 €
39,95 €
Säästad 5,00 €
-13%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Vēl pazīstams Nokia 216 Dual SIM ar dual-SIM card slotsTīklsTechnologyGSM2G bandsGSM 900 / 1800 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only) GPRSLīdz 85.6 kbps EDGELīdz 236.8 kbpsLaunchAnoncēts2016, September StatussAvailable. Released 2016, OctoberKorpussIzmēri118 x 50.2 x 13.5 mm, 71.7 cc (4.65 x 1.98 x 0.53 in)Svars82.6 (2.93 oz)BuildPlastic bodySIMSingle SIM (Mini-SIM) or Dual SIM (Mini-SIM, dual stand-by) - Flashlight EkrānsTipsTFTIzmērs2.4 inches, 17.8 cm2 (~30.1% screen-to-body ratio)Resolution240 x 320 pixels, 4:3 ratio (~167 ppi density) AtmiņaAtmiņas kartes slotsmicroSD, up to 32 GB (dedicated slot)Phonebook2000 entriesCall records Jā Iekšējā16 MB RAM KameraAizmugurējāVGA, LED flashVideo240p@15fpsWeb kameraVGA, LED flashSkaņaIzsaukumu tipiVibrācija, MP3 Ringtoni Skaļrunis Jā3.5mm jack Jā CommsWLANNoBluetooth3.0, A2DPGPSNo RadioStereo FM radio USBmicroUSB 1.1ParametriĪsziņasSMS, MMSBrauzerisWAP 2.0/xHTML Games Jā Java  - SNS applications- MP4/H.264 player- MP3/WAV/AAC player- Organizer- Voice memo Akumulators Removable Li-Ion 1020 mAh AkumulatorsLaiks gaidīšanas režīmāLīdz 576 hSarunas laiksLīdz 18 hMūzikas atskaņošanaLīdz 47 h Removable Li-Ion 1020 mAh Akumulators (Dual-SIM)Laiks gaidīšanas režīmāLīdz 456 hSarunas laiksLīdz 18 hDažādiKrāsasBlack, Gray, MintPriceAbout 40 EUR

Spetsifikatsioonid

hall

Ražotāja standarta

2.4

456

18

240 x 320

Jah

MP3

Jah

kuni 2000 kontakti

-

Bluetooth v3.0

-

-

-

0.083 kg

11.8 cm

1.4 cm

5.0 cm

Jah

512MB un mazāk

alarm, kalender, kell, taskulamp, Dual Sim, kalkulaator

microUSB

Jah

GSM 900, 1800

2,4'' TFT

Одноядерный

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.