ZTE Blade A512 16GB black 890648120

ZTE Blade A512 16GB black 890648120

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
84,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ekraan
Ekraani diagonaal: 13,2 cm (5.2")
Ekraani resolutsioon: 1280 x 720 pikslit
Puutetundlik ekraan: Jah
Ekraani kuju: Lame
Näidusensor: Jah
Sekundaarne ekraan: Ei
Kuvasuhe: 16:9
Pikslite tihedus: 249 punkti tolli kohta
Protsessor
Protsessorituumad: 4
Protsessori perekond: Qualcomm
Protsessori sagedus: 1,4 GHz
Protsessori mudel: MSM 8917
Salvesti
RAM-i maht: 2 GB
Sisemine mälumaht: 16 GB
Ühilduvad mälukaardid: MicroSD (TransFlash)
Maksimaalne mälukaardi suurus: 32 GB
Kaamera
Tagumise kaamera tüüp: Üks kaamera
Tagakaamera resolutsioon (numbriline): 13 MP
Tagakaamera välk: Jah
Esikaamera resolutsioon (numbriline): 5 MP
Kaamera tüüp: Üks kaamera
Naeratuse tuvastus: Jah
Võrgustumine
SIM-kaardi võimekus: Üksik-SIM
3G: Jah
4G: Jah
WiFi: Jah
Bluetooth: Jah
2G-sagedusalad (primaarne SIM): 900,1800,1900 MHz
4G-standardid: LTE
2G-standardid: GSM
Toetatud 3G-sagedused: 900,2100 MHz
SIM-kaardi tüüp: NanoSIM
Toetatud 4G-ribad: 800,900,1800,2600 MHz
WiFi-standardid: 802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)
Bluetoothi versioon: 4.1
3G-standardid: UMTS
Tellimus
Tellimuse tüüp: Liitumislepinguta
Pesad & liidesed
USB port: Jah
USB-pistmiku tüüp: Mikro-USB
Disain
Kujutegur: Tulp
Toote värv: Must
Ergonoomika
Lähedussensor: Jah
Kiirendusmõõtur: Jah
Navigeerimine
GPS: Jah
Assisted GPS (A-GPS): Jah
Multimeedia
FM-raadio: Jah
Toetatud videorežiimid: 1080p
Tarkvara
Platvorm: Android
Installitud operatsioonisüsteem: Android 6.0
Aku
Aku mahutavus: 2540 mAh
Kaal ja mõõtmed
Kõrgus: 164,3 mm
Laius: 71,6 mm
Kaal: 130 g
Sügavus: 7,6 mm
Pakendi sisu
Kiirstardi juhend: Jah
AC-adapter kaasa arvatud: Jah
Garantiikaart: Jah
Kaasas kõrvaklapid: Jah
Kaablid kaasa arvatud: Mikro-USB

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.