Apple Watch Series 3 GPS, 38mm, Sport Band, valge 890487312

Apple Watch Series 3 GPS, 38mm, Sport Band, valge 890487312

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
319 €
399 €
Säästad 80,00 €
-20%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ole aktiivne. Ole terve. Ole ühenduses.

Jälgi oma tervist ja treeninguid. Püsi motiveerituna, et saavutada omale seatud fitness-alaseid eesmärke. Ole ühenduses endale oluliste inimeste ja informatsiooniga. Apple Watch Series 3 saad Sa teha seda kõike - otse oma randmelt.

Kolm ringi. Üks eesmärk.
Seismis-, Liikumis- ja Treeningringid visualiseerivad Sinu igapäevast liikumist. Vaata, kas istud liiga kaua või kui palju kaloreid põletad ning jälgi, kui palju aega Sa treeningutele kulutad. Saad ringe isegi oma sõpradega jagada. Proovi uusi aktiivsusvõistlusi ning lase nutikal treeneril ennast "müksata," kui vaja on.

Vii oma treeningud uuele tasemele
Jälgi populaarseid treeninguid nagu näiteks jooga, rattasõit, ujumine ja kõrge intensiivsusega intervalltreeningud. Jälgi oma jooksuandmeid uuenenud jooksufunktsioonide abil nagu näiteks kadents ja tempo hoiatused, mis annab märku, kui jooksed liiga kiiresti või aeglaselt, aidates Sul hoida soovitud tempot.

Hoia oma tervisel silm peal
Jälgi oma südame löögisagedust ning saa teavitusi, kui kell tuvastab ebatavaliselt kõrge või madala südamelöögitöö. Apple Watch tuvastab kuni 97% täpsusega südame rütmihäireid. Tegemist ei ole ametliku heakskiiduga meditsiiniseadmega, kuid rütmihäirete varajane avastamine ja õigel ajal arsti poole pöördumine võib päästa tuhandeid elusid.
SOS võimaldab viivitamatult abi kutsuda. Hingamise äpp võimaldab Sul paremini toime tulla igapäevase stressiga.

Spetsifikatsioonid

0.026 kg

www.apple.com/apple-watch-series-3/

12/24

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.